Knowing Why Blogg

Strategi - Merkevarebygging - Ledelse - AI first

Kan norsk Jantelov bli en Global Konkurransefordel?

Kan norsk Jantelov bli en Global Konkurransefordel?

Den norske Janteloven reflekterer en kultur som verdsetter likhet, ydmykhet og fellesskap, men den kan også hemme ambisjon, kreativitet og innovasjon. ...more

Ledelse

July 19, 20253 min read

Sånn får du synlighet

Sånn får du synlighet

La meg bare si det med en gang: Det finnes ikke quick-fix her. Det er selvfølgelig fullt mulig å skaffe seg rask synlighet gjennom radikale handlinger, men så snart det du gjør ikke er så radikalt len... ...more

Synlighet

August 14, 20243 min read

Verdien av strategisk merkevarebygging

Verdien av strategisk merkevarebygging

Personlig lederplattform og merkevarens essens. ...more

Strategisk Merkevarebygging

June 26, 20246 min read

Mot, Merkevare og Vekst

Mot, Merkevare og Vekst

Norske ledere – enten de er politiske ledere eller næringslivsledere, har mye å lære om strategisk merkevarebygging. ...more

Strategisk Merkevarebygging ,Posisjonering

June 10, 20244 min read

"Hit Refresh"

"Hit Refresh"

"Hit Refresh" er også tittel på boken til Satya Nadella, CEO i Microsoft. ...more

Posisjonering

May 23, 20244 min read

Posisjonering for en ny tid?

Posisjonering for en ny tid?

I følge PwC sin ferske undersøkelse Global CEO Survey 2024 er norske ledere mer bekymret enn internasjonale topp-ledere. Samtidig har de stor tro på egen virksomhet, de mener vi har kommet langt med o... ...more

Posisjonering

May 09, 20244 min read

Knowing Why as - Privacy Policy - Terms of Service