Knowing Why Blogg

Strategi - Merkevarebygging - Ledelse - AI first

Mot, Merkevare og Vekst

Mot, Merkevare og Vekst

Norske ledere – enten de er politiske ledere eller næringslivsledere, har mye å lære om strategisk merkevarebygging. ...more

Strategisk Merkevarebygging ,Posisjonering

June 10, 20244 min read

"Hit Refresh"

"Hit Refresh"

"Hit Refresh" er også tittel på boken til Satya Nadella, CEO i Microsoft. ...more

Posisjonering

May 23, 20244 min read

Posisjonering for en ny tid?

Posisjonering for en ny tid?

I følge PwC sin ferske undersøkelse Global CEO Survey 2024 er norske ledere mer bekymret enn internasjonale topp-ledere. Samtidig har de stor tro på egen virksomhet, de mener vi har kommet langt med o... ...more

Posisjonering

May 09, 20244 min read

Back to Home

Knowing Why as - Privacy Policy - Terms of Service