Jeg har jobbet med mer enn 100 ledere i et arbeidsliv som strekker seg over snart fire tiår. En ting har aldri endret seg - ledere som utløser potensiale i seg selv og i merkevaren de representerer, opplever mer overskudd, mer mening og de bidrar til det samme i folk de jobber med. Ledere som frigjør energi og utløser potensiale får til mer og de bygger merkevarer folk elsker. Det skaper vekst og bedre virksomheter. Her er tre gode grunner for å jobbe med meg:
Min kredibilitet som er bygd gjennom erfaring og resultat
Mitt engasjement i få fram den beste utgaven av deg som leder og rollemodell
Min faglige kompetanse i strategi og merkevarebygging
Vi har aldri vært bedre rigget for å komme opp med nye løsninger på store og komplekse problem!
Samtidig har vi vår tids dårligste mentale helsetilstand. Det er et stort paradoks som kan løses av innovasjon og med ledere som utløser potensiale i mennesker og merkevare. En undersøkelse fra 2012 konkluderte med at 8 av 10 foretrukne lederegenskaper regnes som feminine, og at derfor ville de fleste føle seg tryggere med mer feminin påvirkning. Kvinner - og menn som tenker som dem - må ta et større ansvar for å påvirke med mer feminint lederskap, for å utløse potensiale og innovasjon.
Foredraget gir innsikt og forståelse i hvorfor innovasjon trenger mangfold, og hvordan ledere utløser innovasjon gjennom å jobbe målrettet med fokus på mangfold. I tillegg får du praktiske strategier for hvordan reelle og konkrete resultat oppnås gjennom uttak av mangfold.
Her kan du se en kort pitch av foredraget som kan justeres fra 10 til 40 minutter, og vinkles direkte mot en spesifisert målgruppe om ønskelig. I etterkant deles dokument med innsikt og praktiske strategier fra foredraget.
Ledere og virksomheter må legge like stor vekt på organisasjonskultur og lederutvikling versus direkte produktivitetsfremmende tiltak som teknologi og kutt, når målet er innovasjon, endring og omstilling.
Undersøkelser viser at bare rundt 20% av norske arbeidstakere er engasjert i arbeidet sitt og at engasjerte medarbeidere leverer rundt 40% mer. Det betyr at norske virksomheter opplever store produktivitetstap hver dag. Vekst-vinnende merkevarer har de siste 20-30 årene vist hvordan de tiltrekker seg talent og engasjerte kunder gjennom å ha størst fokus på å knytte sterke relasjoner fordi de er del av sin egen målgruppe, de forstår og driver med kontinuerlig utvikling av sine unike egenskaper, og de utløser potensialet merkevaren deres har i markedet.
Foredraget gir praktiske strategier og verktøy til ledere som ønsker å skape organisk vekst gjennom å drive med kontinuerlig utvikling av eget og andres potensiale, bygge merkevarer folk elsker og gjøre kunder og interessenter til virksomhetens viktigste merkevare ambassadører.
Foredraget passer like godt for små og store grupper og kan tilpasses målgruppe og varighet. I etterkant av foredraget deles dokument med innsikt og praktiske strategier fra foredraget.
Knowing Why as - Privacy Policy - Terms of Service