Kristine Sirnes, strategisk rådgiver
"Make me feel good, make me feel stable, make me feel secure, give me hope for the future, and give me quality facts. That's the new job for brands."
2025 Edelman Trust Barometer
LEDER ER VIKTIGSTE MERKEVAREAMBASSADØR
Strategisk merkevarebygging handler om å forstå virksomhetens formål sånn at merkevarehistorien som fortelles er den samme uavhengig av hvem som forteller den.
Ledere som skjønner hvordan deres verdi er uløselig knyttet til virksomhetens formål bygger formålsdrevne organisasjoner som har høyere engasjement og skaper betydelig bedre resultat.
Ta kontakt for å få en effektiv merkevarestrategi, den inkluderer også plan for gjennomføring. Du kan lese mer om våre produkt og tjenester her, eller booke tid til en uformell samtale her.
LEDELSE FORANKRET I SKANDINAVISKE VERDIER
Synlige og formålsdrevne ledere tiltrekker medarbeidere, kunder og samarbeids-partnere, og de bygger tillit og lojalitet til seg selv og merkevaren.
En studie fra Harvard Business School avdekket at formålsdrevet ledelse frigjør et større potensial av menneskelig kapasitet, hjelper medarbeidere til å nå høyere tilfredshet, lederne har det bedre selv, de oppnår høyere markedsandeler og vokser tre ganger raskere enn sine konkurrenter. Annen forskning viser også imponerende tall for formålsdrevne selskap, blant annet at de hadde en gjennomsnittlig årlig egenkapitalavkastning på 13,1%-9% høyere enn gjennomsnittet i S&P 500, de presterte 10 ganger bedre enn S&P 500 og 15:1 bedre enn markedet. (Firms of Endearment).
Knowing Why tilbyr merkevarestrategi for virksomhetsledere, virksomheter og styrer, les mer om disse her, eller book møte her for en uformell samtale.
"If you go to work in a purpose-driven organization, you are a happier person.... and you will go home happier."
Simon Sinek
Knowing Why as - Privacy Policy - Terms of Service